َآوریل بهترین خواننده دنیا
َآوریل بهترین خواننده دنیا
♥♥AVRIL

مختصر بیوگرافی آوریل

 

 

 


اَوریل رامونا لِوین. خواننده راک، ترانه‌سرا، بازیگر، آهنگساز و طراح مد کانادایی است.اَوریل لِوین در ۲۷ سپتامبر ۱۹۸۴ در شهر بلویل از ایالت انتاریو به دنیا آمد . پدر او ژان کلود فرانسوی و مادر او جودی دارای اصلیت فرانسوی – کانادایی هستند. پدرش نام او را آوریل که نام فرانسوی ماه آپریل است، گذاشت. او یک برادر بزرگ تر با نام مَتیو و یک خواهر کوچکتر با نام میشل دارد. وی در سن دو سالگی به همراه مادرش در گروه آواز خوانی یک کلیسا شروع به فعالیت کرد. وقتی اوریل پنج ساله بود، خانواده‌اش به ناپانی (منطقه‌ای دیگر در [انتاریو]) مهاجرت کردند. پدرش در کودکی او را با نام اَبی داون(به انگلیسی: Abbey Dawn) صدا می‌کرده‌است.(که الان این اسم رو روی خط تولید لباسش گذاشته).او در ۱۵ جولای ۲۰۰۶ با دریک ویبلی خوانندهٔ گروه پاپ پانک سام ۴۱ ازدواج کرد. آن‌ها پس از دو سال و نیم زندگی با یکدیگر سرانجام در تاریخ ۱۷ سپتامبر ۲۰۰۹ از یکدیگر جدا شدند.سیستم آو اِ داون، مریلین منسن، اوسیس، ترد آی بلایند و بلینک ۱۸۲ گروه‌های مورد علاقه اوریل هستند.
سبک ها: پانک پاپ-راک مدرن-پاپ راک- پانک راک-آلترنتیو راک-پست گرانج.

آلبوم ها:
Let Go:آلبوم نخست اوریل با عنوان Let Go در ۴ ژوئن ۲۰۰۲ عرضه شد که بیش از شانزده میلیون نسخه از آن در سراسر جهان به فروش رفت و در ایالات متحده شش بار عنوان Platinum را به خود اختصاص داد. این آلبوم در کانادا، استرالیا و انگلیس به ترتیب شمارهٔ سه، دو و یک شد. اوریل در سال ۲۰۰۲ در مراسم MTV Video Music Awards به عنوان هنرمند سال انتخاب شد.

Under My Skin:در ۲۵ می ۲۰۰۴ عرضه شد و بیش از هشت میلیون نسخه فروش داشت. Under My Skin برای نخستین بار در ایالات متحده آلبوم برتر (Number One) شد. این آلبوم در انگلستان، آلمان، ژاپن، استرالیا، کانادا، مکزیک، آرژانتین، اسپانیا، ایرلند، تایلند، کره و هنگ‌کنگ هم برترین آلبوم شد و فقط در هفتهٔ اول در ایالات متحده ۳۸۰,۰۰۰ نسخه از آن به فروش رفت. اوریل بیشتر ترانه‌های این آلبوم را با کمک Chantal Kreviazuk و بن مودی(عضو سابق اونسنس) نوشته است.

The Best Damn Thing:در تاریخ ۱۷ آوریل ۲۰۰۷ عرضه شد. The Best Damn Thing با فروشی بیش از پنج میلیون نسخه در ایالات متحده در بیلبوردهای رسمی آلبوم برتر شد. تهیه‌کنندگان این آلبوم Dr. Luke، همسرش دریک وایبلی، راب کاوالو، بوچ واکِر و خود اوریل بودند.

ترانه‌های اوریل تا کنون شش بار در دنیا به عنوان ترانهٔ برتر و یازده بار جزو ده ترانهٔ برتر (Top Ten) انتخاب شده‌اند. که از بین آن‌ها می‌توان به Complicated ،Sk8er Boi ،I’m With You ، My Happy Ending و Girlfriend اشاره کرد. در دسامبر ۲۰۰۷، اوریل در جدول پردرآمدترین‌های زیر بیست و پنج سال از شرکت Forbes با درآمد سالیانه دوازده میلیون دلار، هفتم شد. لازم به ذکر است پیش از این سی میلیون نسخه از آلبوم‌های اوریل در سراسر جهان به فروش رسیده بود.

 

 



آهنگ‌های کاورشده
اوریل تا کنون ترانه‌های زیادی را بازخوانی کرده است. فهرستی از این ترانه‌ها:
ترانهٔ Imagine از John Lennon
ترانهٔ Iris از The Goo Goo Dolls
ترانهٔ Knockin’ on Heaven’s Door از Bob Dylan
ترانهٔ No One Needs to Know از Shania Twain
ترانهٔ Basket Case از Green Day
ترانهٔ The Scientist از Coldplay
ترانهٔ All the Small Things از Blink-182
ترانهٔ Chop Suey! از System of A Down
ترانهٔ Fuel از Metallica
ترانهٔ Bad Reputation از Joan Jett
ترانهٔ You Were Mine از Dixie Chicks
ترانهٔ Kiss Me از Sixpence None the Richer


جدیدترین اخبار: Very Happy

بر طبق آخرین اطلاعیه‌ای كه در اینترنت منتشر شده ، موزیک ویدئوی Gi*lfriend از Avril بین 15 خواننده رتبه ی پنجم رو که تا به حال 283 Million بیننده داشته رو کسب کرده. Avril بالاتر از خواننده‌های معروفی مثل Britney Spears, Rihanna و Taylor Swift قرار گرفته .در این رده‌بندی Beyonce با موزیک ویدئوی Single Ladies رتبه‌ اول رو داره .

 

 



Most Watched Female Music Videos of All Time


1. Beyonce- Single Ladies (522 Million)
2. Lady Gaga- Poker Face (374 Million)
3. Lady Gaga- Bad Romance (360 Millon)
4. Mariah Carey- Touch My Body (325 Million)
X♦ 5. Avril Lavigne- Gi*lfriend (283 Million)
6. Lady Gaga- Just Dance (271 Million)
7. Leona Lewis- Bleeding Love (264 Million)
8. Miley Cyrus- The Climb (263 Million)
9. Miley Cyrus- 7 Things (245 Million)
10. Katy Perry- H•t N Cold (237 Million)
11. Alicia Keys- No One (234 Million)
12. Beyonce- If I Were A Boy (217 Million)
13. Rihanna- Please Dont Stop The Music (202 Million)
14. Britney Spears- Womanizer (202 Million)
15. Taylor Swift- You Belong With Me (179 Million)

Avrilدر New York City به دعوت Clinton Global Initiatives Meetings :
كسایی مثل Jack DorSey (بنیانگزار تــــــو ئـــ ـــتــر) ، AshTon Kutcher و Arianna Huffington در این مجلس حضور داشتند.موضوع كلی این مجلس در مورد " راه‌هایی برای توانمندسازی كشاورزان و زمین داران كوچك " بود . در این مجلس با رئـــیـــس جمـــهـــور Obama دیدار كرده و همچنین در یك جمع خصوصی و بسته كه اشخاصی همچون Michelle Obama (همسر اوباما ) ، Bill Clinton (برگزار كننده مراسم) و Bill Gates (مدیر عامل شركت مایكروسافت) شركت كرده.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ پنج شنبه 24 شهريور 1390برچسب:, توسط زهرا آوریل